Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai nodrošinātu lietotājus ar kvalitatīvu, drošu un lietotāju vajadzībām un interesēm atbilstošu saturu. Nospiežot pogu Piekrītu, kā arī turpinot lietot šo pārlūka sesiju, Jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Ja vietnes izmantošanas laikā Jūs pārdomājat un vēlaties atcelt savu piekrišanu, Jūs vienmēr varat veikt nepieciešamās izmaiņas pārlūka iestatījumos un dzēst saglabātās sīkdatnes. Mūsu sīkdatņu izmantošanas politika ir pieejama šeit.

Skip to content

Preces atgriešana

Atbilstošas ​​kvalitātes preču atgriešana iespējama, ja tiek saglabāts tās noformējums (iepakojums, plombas, etiķetes), patērētāja īpašības, kā arī dokuments, kas apliecina norādītās preces iegādes faktu un nosacījumus. Lai pabeigtu preču atgriešanas procedūru, būs nepieciešams arī personu apliecinošs dokuments.

 

Ja pēc pircēja pieprasījuma pārdevējam būs nepieciešams patstāvīgi savākt preces, izjaukt, piegādāt, process tiks veikts ar tādiem pašiem nosacījumiem, kādos tika veikts pirkums un uzstādīšana.

 

Pircējam būs jāapmaksā izmaksas par preču nolaišanu no grīdas un piegādi uz noliktavu ar tādām pašām likmēm, kādas tika piemērotas, iegādājoties preces.

 

Preču izskats un skaits, kā arī viss pasūtījums. Jums ir jāpārbauda preces piegādes brīdī. Pēc pasūtījuma saņemšanas pretenzijas par preču ārējiem defektiem, to daudzumu, komplektāciju un noformējumu netiek pieņemtas.

 

LOGI24 var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā, sedzot Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta septītajā, devītajā un vienpadsmitajā daļā, kā arī šo noteikumu minētās izmaksas. Vairāk šeit: https://likumi.lv/ta/id/266462-noteikumi-par-distances-ligumu.